|
|
|
|---|---|
|
Ja jag vet att det inte är en BMW, men om BMW tillverkade minibussar/skåpbilar så skulle jag haft en sån istället :-) Hursomhelst så har jag inte någon folkabuss längre eftersom några pajaser beslutade sig för att stjäla den i lördags morse, gissningsvis någongång kl 06-07 i Solna, Haga Norra. Den siktades senast på en Statoilmack i Södertälje ca 07:30, givetvis tjyvtankandes. Skurkarna finns på bild på Statoils bevakningskameror men de var väl medvetna om kamerornas placeringar så de var noga med att inte visa sina ansikten. Bussen är alltså en VW Caravelle -92, vinröd. Lätt rostig både invändigt och utvändigt. Inredningsmässigt är den strippad på baksäten och mattor då jag endast använder bilen för att frakta saker i. RegNr: POY 317 Den har väl egentligen inget större värde rent pengamässigt men den är (var) perfekt till det jag har den till (flytta flipperspel). Gissningsvis står den nu övergiven nånstans i södra Sverige i väntan på att bli sönderslagen/bortbogserad/lappad... Har nån sett den, maila mig. En liten hittlön finnes (10% av värdet, d v s 1200:-) Bild: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.