|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Några frågor... Ingen här som stylar sin E46 lite lagom sådär längre? Jag har försökt sälja min AC-Schnitzer corner-splitters till E46 M-fronten och att någon har hört av sig alls..... Eller vill alla bara ha värstingkjolpaket på sina beemers nu för tiden? ///Niklas "NIKEMAN" Johansson "lägre än glocalnet och hårdare än he-man" | |
| tydligen bara m-paket som gäller,inget annat... | |
|
Allt går att sälja till rätt pris :) Möjligt att E46 fortfarande är lite för dyr för att ägas av 18 åringar som precis har fått körkort utan jobb? :) |
|
| Shit...vart har försökt sälja dom, har precis beställt sånna från USA!!! Typiskt, varför ska du sälja dom?? | |
| jigga har nog rätt. om några år blir e46orna nya e36. dom är fortfarande lite för dyra | |
| tror oxå att e46:orna fortfarande är för dyra,,, men om något åt tror jag att vi får en våg med stylade e46:or | |
|
Håller med bmw_jerry. Tror att vi nuvarnade E46-ägare uppskattar en cleant orginalstuk, ett M-paket räcker tycker de flesta. Men om några år kommer som ni skriver säkert en yngre generation synas i E46:or med mer eftermarknadsstyling. Bilarna blir billigare, men försäkringen dyrare... /Johan |
|
|
Jag stylar min Alpina i detta nu. Dock ganska moderat med lite andra lampor, sänkning, lackering av lister, lite motivlack etc. Jag är iof bara 27 år ;) |
|
|
OBS: Tråden är gammal. Nästan ett års sen jag la ut den =) Lizzardo: Frågan är ju däremot vad sjutton din ålder har med saken o göra? :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
NikeMan: Det var ju någon som nämnde tidigare att den yngre generationen ännu inte satt klorna i E46:an och jag är ju en ung pojkvasker ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.