|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej jädrar va snyggt de blev!! hur fick du loss listerna på dörrar och de som är framför förare och passagerare? Peace=) |
|
|
de lättaste är helt klart att plocka bort dörr lister o de som sitter framför ratten samt vid handskfacket. Listerna sitter bara dittryckta,så med en spårskruvmejsel model lagom,o inget våld så börjar man bända i ena kanten så löser de sig självt. De jobiga är däremot mittdelen som sitter vid växelspaken. Är du sugen på att demontera de så kan vi ta de via pm då jag fått en del uppgifter utav en annan här på AP. Kommer dock ihåg de mesta själv :) Ska ta några fler foton i dags ljus när jag väl får tummarna ur.... |
|
|
tja hur fick du bort bandspelarlucka då jag har lackat mina lister för utom bandspelarlucka och mitten .... mvh M,V,H pata N Länk |
|
|
Hej! Tänkte göra lite smygreklam... Jag HAR ett helt kit ÄKTA alu paneler liggande till BMW e39.. versionen utan Navi... Nån som är intresserad? Finns i GBG området.. Mvh/ Kari |
|
|
Tja, Får man fråga vad du använt för färg? är den tillräkligt hållbar för mittkonsollen? Tror du den klarar slitaget om man skulle lacka handboms/vxlspaksknopp? /Magnus |
|
|
har använt hagmans matt svarta och hagmans klarlack det vart bra som fan M,V,H pata N Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.