|
|
|
|---|---|
|
Hade bilen inne för ett bränsleläckage för 9 juli. Fick tillbaka bilen följande dag och fick pynta upp 3300kr. Allt har vart frid och fröjd tills nyss när jag startade bilen. Den luktade bensin igen och det droppade litegrann. Kan det vart något tillfälligt eller är det bara att gå tillbaka och kräva att de fixar det utan kostnad eller hur fungerar det? Tack på förhand! /En som inte kan | |
|
Jag hade åkt tillbaka, tycker att du skall göra det också. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
| är det läcka på samma ställe,så hade jag åkt tillbaka direkt.om inte så kan det vara svårt o häva det... | |
|
Jag antar att det är från samma ställe. Symptomen är desamma iaf. Bilen luktar massa bensin vid start och det bildas en liten pöl på backen precis under bakkanten av motorn lite till vänster. Precis som innan jag lämnade in bilen. Dock läcker det betydligt mycket mindre. Funderar på om kanske en klämma eller något släppt på slangarna. Ne ska höra med dem iaf! Tack |
|
|
Hur du än gör, åk inte omkring med bensinläckage i motorrummet, för då kan du få betydligt större problem... AE |
|
| Läckaget var igår morse. Jag har kört med bilen hela dagen igår, hela dagen idag. Inget läckage alls. Man blir ju inte mindre förvirrad. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.