|
|
|
|---|---|
| Länk | |
| Förstår inte vad flöjthuvena håller på med, har de inte nog med spår i kalsongerna... | |
|
Fy fan vilket slöseri. Fin såg den ut också vad man kunde se på den videon.. --- Min bil: Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det man inte har i huvudet.....får man kompensera med plånboken!! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
Cenny |
Det där gjorde ont i själen att titta på... |
|
Enligt rubriken var det pappas BMW han burnade med. Undrar hur han förklarade det för pappa. /Lasse |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Undrar hur det förklarades för ev. försäkringsbolag i stället? =) MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Trodde aldrig att någon skulle kunna vara så fruktansvärt klantig och komma på något sånt dumt samt dessutom med en sån bil. Den sista idioten är inte född, den saken är helt säker. Tycker bara det blir värre och värre. //Schnitzer |
|
|
Jag väljer att inte titta på filmen... usch. Mvh Jocke W |
|
|
HAHA rätt åt mupparna :D MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| så j___vla onödigt..helt blåsta säger jag bara... | |
| Huvudfrågan är, tycker jag, om vederbörande /s pappa/ fick ut något på försäkringen. Det är inte så ont om e38:or men det är dyrt att försäkra bilen... /PP | |
|
Här är ytterligare en lek som spårar ur. Länk Någon har alldeles för gott om pengar. |
|
|
Lite ot men ack så viktigt! Varför är alla klädda i vitt?? Har sett någon mer arabisk "bilfilm" där var dom också var klädda i vita skynken allihopa.. Är det någon som vill spekulera lite i deras underhållande klädval? =) Mvh Anton |
|
| Om man vistas i öknen, vill man förmodligen ha en färg som drar åt sig så litet som möjligt av de heta solstrålarna? Skulle tro att det inte är svårare än så... | |
| idioter rent ut sagt | |
|
Balls! Dom har pengar och gillar att pressa gränserna, so? Dumt eller inte så Är det ju deras egna bilar som dom leker med. Sanden som blåser in över asfalten gör att det blir halare också. Och självklart kan man inte ha på sig kläder anpassade för nordiskt klimat i Dubai. Det mest praktiska är väl att ta på sig vita långskjortor. |
|
| Syftar då på den andra videon och inte på dom pantade jävlarna som välter en E38 i låg fart... | |
|
Hahaha! Vart en dyr burn.. //Roffa |
|
|
Undrar vad killen i andra videon säger till sitt försäkringsbolag? -Plötsligt så stog det en älg mitt i vägen och jag väjade så bilen fick sladd och det högg till i en tjälgrop och bilen tippade runt. Eller så säljer han lite flera fat med olja och köper en ny bara :-) *När nyfikenheten överträffar förståndet* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.