|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja de är en 325 -87 kaross! Ja har betalt 4000kr för lacken invändigt och i motorutrymmet och allt! Lackerar firma i källarn på mitt garage:)Så ja har ju inte så långt till lacken... /Andreas |
|
| Hummm, om man skulle vilja lacka bilen, in och utvändigt...Vad skulle en vanlig person som jag få betala då? :)) | |
|
De kostar nog över 10000kr om man inte gör allt underarbete själv /Andreas |
|
|
Det är nog underarbetet som är dyrt och svårt. //Alpina// |
|
|
bmw-andreas Hej eftersom det inte tog så lång tid för dig att bygga motorfästen kan du väl smälla ihop ett par till mig som försöker få ner en M52 motor i min 320 från 88:a. Självklart betalar jag en rimlig peng. //Alpina// |
|
|
Såg att du hade lagt in en till bild på ditt bygge...Kikar där nästan varje dag efter nya bilder :) Man är ju lite nyfiken på hur den kommer att se ut när den blir klar. //Andreas |
|
BIMMER |
Var mappade du den ??? pris ?? |
|
Bilder kommer de fler ihelgen! Ska äntligen starta den ihelgen Har även köpt höjdjusterbara coilovers bak nu.. Bilen är inte mappad än,de ska turbocenter hjälpa mig med. MVH Andreas |
|
Turbo missbrukare |
Hur fan lyckades du gömma turbon?? mycket snyggt jobb. jag har ett hx50 som jag skall peta ner i min 325. Det ska vara Turbo massor utav Turbo:) |
|
Gömma och gömma,den syns men inte mycket. På 12v motorn så sitter oljefiltret där jag har turbon,på 24 sitter filtret vid insuget,däför går det. HX 50 har ju enorm avgasdel,så den är lite svårplacerad,frågan är ju om du ska ha så stort aggregat? Ett GT40 eller 42 är nog bättre val. Förresten starta jag upp bilen idag,så nu känner man sig lite mindre nervös om man får ihop den nångång.. MVH Andreas |
|
BIMMER |
när ska du mappa ?? vet du vad de kostar .... |
N.P.Dennis |
hur kopplade du förbi startspärren i boxen (evs eller vad det nu heter....) |
|
Koppla förbi startboxen behövs inte för ja har satt dit Haltec E6M sprut. Den är inte mappad,ska göra det när allt är klart. /Andreas |
|
|
bmw-andreas vad använder du för motorkuddar.. va ut och testade mitt bygge och det kändes som motorn gungade ganska mycket.. har orginal 320kuddar. |
|
|
stummonterad motor i plastkuddar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.