|
|
|
|---|---|
|
Hej, Då de bägge glasen på de främre strålkastarna blivit solkiga på min E36-Coupé skaffade jag just ett par begagnade insatser som ersättning. Nu har jag dock upptäckt att de nya insatserna kommer från en bil med höjdjustering av halvljuset från förarplats. Detta saknar min bil helt och det finns alltså ingen kabel i bilen som den nya insatsen väntar på för att ställa sig rätt. Frågan är vilket grundläge de nya insatserna hamnar i när de inte får någon signal? Och håller de sig stabilt där? Eller bättre: Går det att ersätta dessa elektriska styrdon med de manuella styrpinnaran från mina gamla insatser? Finns det någon som har någon erfarenhet av detta är jag tacksam för tips. Hälsningar Dennis | |
|
Jag hade höjdjustering från kupén på min E36, jag antar att du menar den som man använder när man har mycket last i bilen? På den var det iaf så att man ställer in en grundinställning på höjden i motorrummet och sedan kan du justera ned dem när du har lastat. Med andra ord, det borde inte vara några problem! Inga E36 såldes väl med automatisk höjdjustering? Man ska sikta på att vara bra! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.