|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en e34 touring, 525-94, med öppningsbar bakruta, separat från själva luckan. (det kanske alla touring har, vet ej själv). Men den har inte fungerat, idag öppnade jag upp och felsökte, då jag hört/läst att mikrobrytaren brukar kunna lägga av. Den fungerar, men det verkar vara något brott på kabeln till motorn som öppnar, för signalen från brytaren kommer inte fram till kontakten vid själva motorn. Nu undrar jag om det är riskfritt att bara dra ny kabel själv från brytare till motor, eller går jag förbi centrallås-systemet då? Någon som vet? Tacksam för snabbt svar. =) //Dennis | |
E30 Beemah |
drar du ny separat kabel till microbrytaren så går det förbi c-låset, prova att felsöka lr dra ny kabel från c-lås boxen E30 Beemah |
|
På E34 Touring så går sladdarna av uppe vid gångjärnen, kolla där. Länk Länk Länk Länk Mvh |
|
|
Jag har bytt två kablar där det varit ihopskarvat med kabelskor, jag bytte de kablarna och lödde och satte krympslang, men det gjorde ingen skillnad. får leta lite mer. Var sitter c-låsboxen? under baksätet? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.