|
|
|
|---|---|
|
Finns en Bmw Z3 Coupé till salu med regnr. UTJ864 på blocket. Finns hos Carlqvists bil. Någon här som har ägt den eller någon som vet någonting om den? har jagat en Coupé länge så denna kanske kan vara något. Tacksam för alla svar. | |
|
Det kan bli fler svar om du länkar till bilen. ;) Kopiera länken och klistra in den i meddelandefönstret. Mvh Mikael |
|
|
Länk |
|
|
Karosseri: Cab Skall bli intressant att se när dom fäller ner taket! Ingår konservöppnare? Reg nummret syns ju på bilden! Enkelt att kolla tidigare ägare då! Länk Min bil: Länk |
|
|
Okej, visste inte hur man la till länkar (tack för hjälpen), my bad :) Känner till att man kan kolla tidigare ägare på vägverket, men jag är rätt säker på att någon här på forumet har ägt bilen tidigare. Om jag inte minns helt fel så har jag för mig att jag har sett den i Evoteks galleri tidigare innan han bytte bil. |
|
| missade bilen precis.....någon var där och köpte den en timme innan jag kom dit. suck, blir till och leta igen :-( | |
|
Stämmer bra att det var min bil. Faktiskt en riktigt fin bil. I princip all utrustning,ingen taklucka. H&R ställbara coilovers fram och sänkt runtom med H&R,Eisenmann 4-pipigt avgas samt en hel del övrigt påkostat på en mkt välvårdad bil. Jag besiktigade bilen den 27/6 UA och den nya ägaren fick en bra bil. MVH/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.