|
|
|
|---|---|
| en vit 320d coupe med komfortpaket,skinn,sportstolar,hifi paket och individual svart innertak..vågar man köpa vitt?alla övriga synpunkter välkomnas.. | |
|
Jag har beställt en E91 i Alpinvitt, klart Du vågar det med;) Det går ju 100 svarta och silvriga på en vit idag, hur kul är det att ha samma som alla andra?. Andrahandsvärdet behöver Du nog inte oroa dig för, vitt kommer om något år. Jag valde brunt läder till min, det matchar den vita kulören perfekt. Jag ska även ha BMW`s kolfiberkåpor till backspeglarna, vilket även det bryter av snyggt. Du har inte funderat på M-paket? Jag tycker att det gör oerhört mycket. Alltså rekommenderar Jag: M-paket, Brunt läder och mörka mörka backspeglar och naturligtvis :ALPINWEISS. Lycka till. |
|
|
Ja för fan, vitt är sjukt snyggt! Vit är lätt att sköta, ser ren ut längre,är roligare att tvätta då man blir glatt överaskad då man inte visste att den var så smutsig. En vit Opel=fult En vit BMW eller Range Rover eller kanske en Lexus är vansinnigt snyggt. Som Continental sa så kommer vitt starkt och då speciellt på lite dyrare bilar. Hur var det här då. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.