|
|
|
|---|---|
Gemini__ |
Vart ska man vända sig om man vill ha smärre rostskador fixade, gärna i Västerås med omnejd. Finns det någon som ni vet håller måttet tar jag gärna emot era rekommendationer. Detta har jag hittat i Stockholmsområdet (stort plus att de bara lackerar vid skadan): Länk Verkar riktigt bra, har tänkt åka dit men skulle vara skönt om det finns någon pålitlig verkstad lite närmare som sagt. Mvh: Thomas |
Gemini__ |
Blev fel, det är dessa som jag funderar på i Stockholmsområdet: Länk |
Gemini__ |
Ingen? =) |
| Aros Lackcenter? Är inte hela västerås fullproppat med med lackfirmor? | |
Gemini__ |
Jo det finns nog en hel del, gäller bara att hitta en som är duktig. Därför tänkte jag höra om någon har en firma att rekommendera. |
Gemini__ |
Tack för tipset förresten... |
| det finns en lack firma bakom m bilar som jag har varit nöjd med. Jag har även testat en del firmor på fältmätargatan och de har inte hållit måttet på långa vägar. Mvh henke i västerås | |
| Kikade in på "Spot Repair" men jag uppfattar det som att de ara reparerar lackskador och smärre bucklor? Lagar de ytrostangrepp också alltså? | |
| Argh, gick på fel länk. Ursäkta. | |
Gemini__ |
Rostlagning vid tanklocket, baklucka (omlackad en gång av tidigare ägare redan men det börjar dyka upp lite lite rost vid listen tråkigt nog), ytan mellan stötfångaren bak och luckan har det börjar bubbla lite vid två pluggar som antagligen inte är tillräckligt rostskyddat från fabrik vidare är det lite rost vid insidan av en dörr. Hela skärmen bak, bakluckan samt under list vid dörren slipas då ner och sedan på med ny klarlack i samband med detta. Kostnaden för detta är 7200:-, låter det rimligt? Mvh: Thomas |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.