|
|
|
|---|---|
Paap Reeder |
P g a av en smärre trafikincident för en dryg månad sedan i en rondell ... ja faktiskt Brommaplansrondellen ... he, he ... där motparten blev så ursinnig att han under pågående samtal med polisen bröt min mobil ur handen och slängde in den i ett buskage på reningsverkets inhängnade område ... där en nitisk polisman sedan lyckades spårade upp den ... så fick jag en buckla på min huv och har således måst byta den. (Enklare att fixa en likadan diamantsvart än att knacka ut och lacka ...) Nåväl ... mer om detta senare men ... tv på Länken syns detaljer från huven från en -88:a och th från min huv som är från -91. Länk Man kan tydligt se sparivern nere i Munchen på avbildade detaljer. Jag har nu "uppgraderat" och "faceliftat" insidan av min E32 -91:a huv med finishdetaljer från en -88:a!! Skall det behöva vara så? Borde inte årtalen "gå åt andra hållet"? Tveksamt om man på BMW resdelar kan få tag på de fina expandernitarna som fanns på 88:an. Strömbrytaren finns numer med säkerhet inte kvar på hyllorna. Det är "samma visa" när man exvis jmf insidefinish på en topp of the line E12 med en motsv ur E28- serien. ... snart är man väl tillbaka på japanplaststuket igen??? Allt är fult och återvinningsbart. MVH /// Paap R |
|
Brommaplansrondellen är en styggelse! Och dummingar som slänger iväg medlemmars mobiler likaså! Tur att det finns snälla poliser. Mvh Mikael |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.