|
|
|
|---|---|
|
Man kan ju börja undra varför dom helt plötsligt sänker 20.K. Har inte tagit kontakt med dom ännu (såg precis annonsen) Kanske finns det någon här som har erfarenhet av detta företag? Länk MVH Snickaren | |
|
Kanske för att det är lila skinn? Nu vet jag inte vad andra motsvarande bilar kostar men bara för att en bil är på REA betyder det inte att den 20' billigare än alla andra - beror helt på var man börjar... M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Tja,marknaden styr...får man inte sålt bilen för en viss summa så är det ju bara att sänka priset och hoppas på bättre respons. Mvh Janne. |
|
| Den är ju Svensksåld, så kolla upp serviceboken och ta kontakt med de verkstäder som stämplat så får du veta mer. Annars verkar den väl OK, om allt stämmer. Färgen på klädseln är väl en smaksak. | |
|
Ha ha ja ni kanske har rätt det är den lila skinnklädselns fel ;-) Eller kanske bara så att deras uppdragsgivare läs bilägaren som vill ha affären avslutad?? jaa man får väl slå en signal och kanske klämma och känna lite. //Snickaren |
|
| Den har Harman Kardon paketet, det låter betydligt bättre än HI-FI paketet. Miltalet på bilen är ju bra också. Så den är vog värd att kolla på. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tyckte att detta individual utförandet var rätt smakfullt faktiskt! Kanske jag som är lite pervers?....men lite läcker var faktiskt inredningen!! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Jag undrar bara vad detta BMW Individual-bil betyder??? Kollade precis upp den på vägverket,7 !!!! ägare sedan första reg 2002-07-23 låter kanske lite mycket?? |
|
|
individual är när du beställer utrustning eller färger som inte finns i standardmodellerna. I detta fallet t.ex. färgen på stolarna. Det är dyrare än att beställa ur standardsortimentet. |
|
|
Kolla upp vilka ägarna varit, ibland om bilen bytts in så skrivs den på bihandlaren innan nästa ägare vilke ger flera ägare. Det är svårt att generalisera tycker jag. Ibland kan en bil haft flera ägare som varit väldigt noga med bilen, ibland kan en ägare låta bra, men det kanske var en som var slarvig och vårdslös med bilen. |
|
|
Aaahhaa det var inte svårare än så alltså ;-) Då är det bara det här med 7 ägare :-( man kanske inte står ut längre med plommonskinnet ha ha ha . |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.