|
|
|
|---|---|
E30 Beemah |
Jag vet ej om jag köpt rätt bil. :S vart kommer bilen ifrån? jag har kollat papprena som jag fick med med det står ej nått där,, har ägt några bmw detta e min fjärde e34 men min första Touring,, har kollat på pappret som sitter under passagerar stolen i bilen, och på det pappret står det att bilen e silbergrau. Pols.:0412/S/0550 Silbergrau men E-koden stämmer :WKAHJ51040GB79453 behöver seriös hjälp vet ej om man blitt lurad denna gång E30 Beemah |
|
När jag kikar på den ser jag att lacken ska vara Lazurblau (294). Silbergrau och det där andra står för inredningen. Det är nog rätt bil. |
|
|
Japp, Pols.:0412/S/0550 Silbergrau är inredningen där "pols." står för Polsterung. AE |
|
E30 Beemah |
tack "super-dan" och "anders-72" men var har ni kollat upp detta? jag har massa andra frågor om saker men, kan ju kolla själv men vet ej var? :S vad har ni för referenser=länkar? skicka länkar det vore uppskattat.. och jag tackar för eran hjälp =) E30 Beemah |
|
Det finns massor med bra info både på Autopower och på andra sidor på nätet. Den som söker skola finna. Själv behöver jag dock inte leta så mycket då jag har tillgång till det mesta i mitt arbete... Mer yppar jag inte ;-) super-dan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.