|
|
|
|---|---|
|
Kan någon ge mig mått för bagageutrymmet i en Z3 2.8 -98 ? Får man plats med en standard resväska (samsonite)? Mvh. Daniel | |
|
Det borde gå men det beror på om du har lådan för CD-växlare. Denna låda finns i min Z3 och tar bara plats då jag inte har någon växlare monterad. Utan denna går rätt stora väskor i, men jag använder mest mjuka väskor. Exempel på sista gången jag packade bagageutrymmet riktigt fullt hade jag 2st Bärsäck 2000, 2st persedelpåsar och plats över för en mindre ryggsäck. |
|
|
Någon som vet volymen på Z3 Coupeerna? Vore kul och veta =) Mvh K Bilen =) Länk |
|
|
Volymen på Z3 roadster bagageutrymme är 165 liter, har tyvärr ej uppgifter om coupe modellen. //Z3Kent. Min bil 2007 Länk |
|
|
Maximalt djup är 63 maximal bredd är 108 bredd mellan hjulhus 85 största höjd 69 höjd i öppningen 51 utrymmet i liter 143, l iteruppgiften är inte enligt SAE utan lådorna som används har andra mått detta resulterar i mindre volym än SAE. Tyvärr kan jag inte SAE måttet. |
|
|
Håller med Z3kent! Jag har broschyren från 1997 framför mig, 165 liter enligt VDA standard! (Har ingen aning om vad som menas med VDA). Betydligt mer bagage än på min HD i alla fall! Min bil: Länk |
|
|
Cupén har riktit bra lastutrymme :) Jag var o storhandla på CityGross och fick in 6 fullproppade matkassar + muggpapper. inga som helst problem. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.