|
|
|
|---|---|
| Hej det är så här att jag tänkte byta skivor fram och dum som man var så tänkte man inte på å kolla vad de satt på bilen orginal så man beställde ventilerade skivor då de ska vara solida, så går de att montera skivorna med nya belägg på orginal bromsok? | |
|
Ja, det går, men du måste byta dina bromsok och bromsoksfästen till motsvarande från ex. E34 525. Bromsoksfästen köpes lämpligast från skroten. Om du inte vill/kan byta så lämna tillbaka skivorna och byt till vanliga solida. /Z-motor |
|
|
ok, jo då blir de å lämna tillbaks dom ventilerade skivorna för jag har inte riktigt råd å köpa några bromsok.. tack för svar :-) |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Jag gjorde likadant i veckan. Fick skivor runt om och belägg. Fram passade inte skivorna. Jag förstår att jag behöver E34 525-bromsok, men vad heter självaste okfästet? Sitter inte det fast i fjäderbenet? Inte hunnit kolla RealOEM..... Tacksam för snabb hjälp, vill ha på de ventilerade skivorna på 520n. |
![]() 13.405 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Det heter brake pad carrier / bremsträger. Stämmer, sitter fast i fjäderbenet - se nedan Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.