|
|
|
|---|---|
|
93:as 325 diesel.Går som den ska ibland och rätt som det är lägger sig tomgången på typ 1500 och bilen börjar svartryka kraftigt vid gaspådrag. I samband med detta börjar den gå betydligt bättre än orginal oxå.Sen i bland kan den nästan bli tvärtom börjar gå sämre en orginal och kyvstanna när man släpper gasen och frikopplar. Hade det inte varit för att den går orent och lite ryckigt när den är obelastad så hade det inte varit till lika stor anjelägenhet att fixa felet för det känns ungjefär som att man får en 50hk till:) Grejen är att det kan gå dagar i mellan,vissa dar går den som vanligt och rätt som det är börjar den gå fett och får förhöjd tomgång. Skulle uppskatta om det finns nån som kan ge mig råd på vad som kan va felet? Min teori är att det är någon givare eller liknade som ger fel värden i bland och som i sin tur ger singnal att ge på mer diesel. Sitter det någon tillskotts givare eller liknade som Ger på mer diesel när laddtrycket börjar komma? Ja ja, är i allafall tacksam för alla svar jag kan få. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.