|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon här som har bmw's stänkskydd monterade , och kanske har en bild på hur dom ser ut på bilen? Irriterar mig på all skit som slängs upp efter sidorna men vill samtidigt inte förstöra utseendet för mycket. MVH David Öfverdahl-Forslöf | |
|
Har tyvärr ingen bild, men... Jag har eftermonterat original stänkskydd på min, både fram och bak, och tycker den ser nästan bättre ut efteråt. Kanske aningen mindre "sportig", men istället aningen mer "seriös". Men skillnaden är inte så stor, skydden är ganska diskreta när de kommit på plats. Den blev hursomhelst _mycket_ mindre skitig efteråt, framförallt bak men jag rekommenderar definitivt även de främre skydden. Tror hela paketet gick på sisådär en tusenlapp. Mvh. /Kjell |
|
|
Du kanske kan se lite hur det ser ut på min bil om du kollar den bilden som jag lagt in. Hälsn Peter PESV |
|
Gemini__ |
Har du några bilder på din vagn med stänkskydden monterade månntro? Mvh: Thomas |
Gemini__ |
Peters vagn visar hur det ser ut, stilrent. Bilen i sig är riktigt fin också =) |
| Hur ska de monteras? Måste man borra hål för skruvar? | |
|
Nej ! De klämms fast med medföljande "clipps" . Ev nån skruv, men isåfall samma som håller inneskärmen. PESV |
|
|
Det där såg ju riktigt bra ut. Blir nog en beställning på en sats fram och bak. Tack för hjälpen. MVH David Öfverdahl-Forslöf |
|
|
Var enkla att montera. Inga skruv, ingen håltagning. Bara clips. Är säkert inga problem att ta loss för rengöring heller, men jag kletade på ett rätt tjockt lager med Dinitrol under skydden så att inte gruskorn som kommer in emellan skydden och plåten skall ligga och skrapa upp rostangrepp, så jag har inte brytt mig om att ta loss dem för rengöring inunder ännu. Sparar det nog till nästa sommar... Mvh. /Kjell |
|
|
Kom på en fråga till. Vad för typ av gummi/plast är dom gjord av? Är det lite hårdare så det går att lacka dom? MVH David Öfverdahl-Forslöf |
|
|
Jag har också monterat BMW´s stänkskydd och blev som Kjell och Peter mycket nöjd med resultatet. Mycket enkla att montera ! Mvh / |
|
|
De verkar vara gjorda av hård (styv) plast. Har en lite glansig yta, så jag vågar inte lova att de är enkla att få lack att fästa på. Stänkskydden för bakhjulen har "BMW" tryckta i relief nedtill. Mvh. /Kjell |
|
|
Ok då ska det inte vara något problem att lacka dem. Är svårare att få det bra om dom är mjuka. Tack igen. MVH David Öfverdahl-Forslöf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.