|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej kan med både glädje och förvåning konstatera att mina vippor beställda från MN är med rätt dimensioner men med samma reservdelsnr som bmw skall idag åka till dom och visa upp en ny med rätt storlek och be dom förklara varför dom på 3 veckor inte kunnat ta fram rätt sort. återigen tack för ett mycket bra tips trucker. Mvh krister |
|
|
Mycket underligt med numret. Vad bra att det löste sig i alla fall. Berätta gärna vad BMW svarade sen... ///BMW - Was sonst! |
|
|
Har nu varit och visat vippan från MN för bmw och jag har tydligen ställt till det för dom då dom misstänker att deras leverantör i tyskland har levererat fel vippor troligtvis m10 istället för m20 så just nu ligger bollen hos tyskarna. Den förklaring dom gav mig att den från MN var rätt trots samma nr var att det var en annan leverantör. Tråkigt att bmw inte kunnat lösa det på 4 veckor iallafall bra med ett aktivt forum där man kan få mycket bra tips på alternativa leverantörer på delar kan förövrigt berätta att bmw tog 405 kr för två vippor och MN 280 kr + postförskott så det blev dessutom billigare för mig |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.