|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Ja då bokar man in 1 maj alltså kul kul, sen är det ju springbreak på lördagen... mycket bmw blir det |
|
|
Ja mycket åka blir det :) Jag ska också till Spring Break. Med 02:an! :) The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
02pagard: det är en självklar dekal i bakrutan på sin bmw ;) mattias eriksson: har du startat en egen tråd om träffen nu när det är mindre än en månad kvar?;) vart skulle träffen äga rum nu då? vid gruvan 1maj kl 13.00 ? blir perfekt för vårat 02 projekt lär bli klart tills dess, rivierablå 72a med 17"are och insprutning =P Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
| Jag kommer oxå | |
|
nyman88: Nej, det har jag inte gjort, men folk verkar ju hitta till den här tråden så det behövs nog inte :) Har någon Falubo hunnit kolla om fiket är öppet? The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
jag kommer nog också, bara jag vet vart vi ska träffas Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
Hade kommit om bilen varit klar. z3an inte besiktad och 525 orginal(än så länge) så det får bli nån annan gång "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.