|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag är absolut intresserad av en BMW träff i Dalarna! =) Men kan dessvärre inte förrän i vår för M3an är inne på lack och E30n inte klar än. |
|
|
Blev det någon träff eller blir det senare, till våren. //Peter "Bmw upplever man" allt annat transporterar |
|
|
Gärna träff i Dalarna, helst till våren/sommaren, då kan man åka runt med någolunda puts på bilen:-3) "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Vad sägs om en träff 1:a maj -08, kl 13.00 man kan träffas vid gruvan. Gruvan ligger centralt i stan samt att det är skyltat från alla infarter till Falun. Vid gruvan finns en stor parkeringsplats samt resturang och cafe`. Kom gärna med synpunkter. Väl mött annars. Mvh Peter |
|
|
Gruvan 1:a maj låter väl bra! Ska se till att ha 02:an i ordning. Kan se till att det hamnar info på Gästrikesektionens sida på Länk när den sidan uppdateras nån gång efter nyår. Starta gärna en separat tråd här också när det börjar närma sig lite mer. The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
| Låter bra, jag kommer dit. | |
| Bra idé, jag kommer | |
|
ja nu har jag spikat 2st träffar i sommar och det är väl klart som fan man kommer till falun också;) är ju en perfekt runda för min del "ca 8mil" men bestäm ett datum och plats i falun, vad jag ser i tråden är vi väl närmare 30st intresserade redan? sedan sprider varje person det vidare i bmw kretsen ;) Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
dog alla i tråden? Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
Jag skulle eventuellt kunna dyka upp om jag fått ordning på bilen då. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Tja på er, Jag lever i alla fall, om ingen har någon annan tidpunkt eller plats så kör vi på 1:a maj kl 1300. Kom med ide`er och synpunkter. Mvh Peter |
|
|
Jag får inte tillbaka körkortet förän den 11=( "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Kommer om det passar | |
|
Jag räknar fortfarande med att komma :) Gruvan är väl vid rondellen vid Shellmacken, två rondeller före att motorvägen mot Borlänge börjar? Eller är jag helt ute och cyklar nu? Om ni vill så kan nog jag ta med några skyltar med BMW-logga som det står "BMW Träff" på som vi har använt här i Gävle. The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
mattias erikson: ang skyltarna låter det kanonbra! jag kan komma den 1:a maj vad jag vet i nuläget. hoppas vi blir några stycken nu så att inte alla bangar! "då jag har en bit att åka" bestäm plats, jag hittar inte i falun så det kommer bli intressant vilken plats ni än väljer =) Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
Jag som bor i Falun Skulle kunna kolla med fiket/resturangen vid gruvan om de har öppet 1:a maj. Det kanske finns någon som vill ta en kopp kaffe och macka/mat. Annars får man väl fixa det på annat sätt. //Peter |
|
|
Glömde säga att du har helt rätt Mattias. För de som inte hittar i Falun så kan jag säga att gruvan ligger ca 1km från centum söderut mot borlänge. Så för alla som kommer ifrån borlängehållet, så ligger gruvan på vänstersida när man kommer till andra rondellen. Kommer man norr ifrån så följer man skyltarna mot Örebro(Rv50) Och kommer man österifrån så följer man samma skyltnig mot Örebro (Rv50)Ett bra tips kolla eniros kartor. |
|
|
Jag kommer kanske förbi, beroende på om jag firar Valborg i Sundsvall eller Uppsala. vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
Om jag har bilen BMW'n körklar då så kommer jag, annars tar jag Mini Coopern (BMW det oxå) /Lasse |
|
|
Falun är planerat första Maj!!! Hoppas på mycket folk och skapligt väder!!! Någon som vet något om fiket vid gruvan om det är öppet 1-Maj??? (Håller med dig nyman88) "Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.