|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Låter märkligt att inte orka vänta en månad på att bilen är fixad, tänk vilket mycket bättre intryck det skulle ge om man fixade den inför försäljningen istället för att använda 2/3 av annonstexten till att förklara felet och att den inte är fixad eftersom man inte orkar vänta... det är lite som att importera en bil från USA och sen skriva "allt är klart för att köra men jag orkar inte vänta på besiktningstid så jag säljer den obes" PP |
|
|
Det krävs ju iochförsig bara ett samtal för att ta reda på om det verkligen är garantirep. Men för 129k så kan man ju i princip byta motor och fortfarande ligga "rätt" i pris. Jag sa i våras att vår/sommar -08 så ska jag köpa en M5 E39 för 100k , och det ser ju ut att kunna funka :) |
|
|
Den knackar ganska högt, låter nästan som en diesel. Och en knut i kardan måste bytas, kraftiga vibrationer. Vet inte så mkt om BMW, men direkt vid start "rasslar/knattrar" det några sekunder. Sedan tyst en minut, därefter ganska kraftigt knackande från ena cylinderraden. Som sagt, påminner om en diesel. Har svårt att tro att det är normalt på en M5:a, eller vad säger ni BMW-proffs? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.