|
|
|
|---|---|
|
Hur fungerar vindskydden till en 320 cab? Är det ngt att satsa på? Funderar nämligen på att köpa ett men om det ger ringa fördelar kan man ju lägga pengarna på annat. Hur är de att sätta på? | |
|
Gör STOR skillnad om du ska åka öppet från 70km/h och uppåt. Ett måste om du frågar mig... Jätteenkel att montera på och av. |
|
|
Håller med Anders S. Helt oslagbart om man vill åka utan tak på t.ex motorväg eller landsväg. Verkar även finnas 2 varianter av vindskydd enligt realoem.com Mitt står det BMW lite svagt på, när man kollar bakifrån. // C |
|
|
Hej! Jag körde i europa nedcabbat med vindskydd i runt 200. Det funkar faktiskt även om det låter ordentligt... Ett måste. Carl |
|
| Utan vindskydd kan man bara åka öppet när det är över 22 grader varmt, med vindskydd är cabsäsongen från mars-november.... | |
|
Jag kan bara hålla med föregående inlägg. Ett vindskydd är värt att satsa på, det är verkligen stor skillnad. Jag köpte ett begagnat på tyska E-bay, funkar lika bra, i utmärkt skick, och en bråkdel av priset av vad man vill ha på BMW. Mats BMW CS #5847 |
|
|
JA! Skaffa ett vindskydd! Du kommer inte att ångra dig. Hittade ett på Blocket och det funkar jättebra. Lycka till med cabbelivet! |
|
|
Precis som alla andra: JA!!! kolla som sagt på e-bay efter ett begangat. Nya kostar runt 4.ooo hos BMW vilket kanske är lite i överkant. Som c14ym0re säger, det finns två varianter, en med BMW loggan och en utan. den vanligaste lär vara den utan. Enda nackdelen är väl att ingen kan sitta bak om man har vindskyddet. har prövet i 210+ och det fungerar, visst märks det att man inte har tak. Niklas Fransosen |
|
| Kan som alla andra bara tala gott om vindskydd! Visst "tappar" du baksätet men bara för passagerare, under vindskyddet blir ett bra utrymme för väskor, jackor eller annat. Ett måste i en cab som ska köras på motorväg. | |
|
Ett absolut måste om man vill köra nercabbat på motorväg! Var lika fundersam när jag skulle köpa cabben förra sommarn! Klart värt |
|
| ja köpte mitt vinskydd på ebay vet inte om det e den med bmw loggan lr utan har inte tittat.. men ja kan inte ha min stol nu så som ja hade den innan eftersom ja har så långa ben.. när ja drar tillbaka stolen så tar den i samt att den ramlar ner när ja kör.. :/ lite konstigt faktist | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.