|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Ska bli intressant att se vilka vax Sverker slänger i soptunnan. Gissar att sonax flytande hårdvag kommer på medaljplats. | |
|
Ja det tror jag med. Den är bra och väldigt lättanvänd! önskar köpa sido, bakjol till E30 83-87 |
|
|
åh fan de måste man ju se....man får alltid veta nå nytt på den här sidan Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
Länk :) [ www.tocnet.nu ] |
|
|
Ojojo... SONAX SÖG!!! jag som har använt det ett antal gånger... hahahahahaa.... |
|
BMW E39 |
Haha, då var mitt vax ett av de bästa! Turtle Extreme, måste erkänna att det är väldigt bra, jag betalade knappt en hundring, dvs. mycket mindre än vad programmet sa... Mvh Matteus |
|
Det bästa var väl att de flesta var bra! :) Jag brukar också använda sonax! :/ Ja det är väl bara att köpa nåt av "de sju" när flaskan är slut! Mvh |
|
|
tänkte för ett tag sen köpa den där röda Turtle flaskan men den tänker ja köpa nu den verka ju bra....visst e den inte så värst gammal den flaskan MVh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
Hoppsan mitt inlägg försvann? Var det för att jag använde för många frågetecken? Nåja, som synes fick min kandidat åka i soptunnan :( Har alltid använt sonaxvaxet med perfekt resultat. Konstigt är det. |
|
-:BeeMWe:- |
Ännu ett ett reklamknep som fungerat på er :P Mest känd är bäst känd... Många som talat så gott om Sonax. |
| Ni skulle ha sett min förra montrealblå 328:a efter en behandling med TW Extreme. Fy f-n! köp INTE! | |
M3-Mackan |
Missade PLUS och ska vaxa bilen nästa helg. Vad rekomenderade Sverker? Och vad rekomenderar ni? -Mackan- |
|
Jag vet inte men i mina ögon är inte Sverker pajasen alltid helt objektiv utan tar bara den delen av sanningen som "passar honom" att göra TV av.. Jag menar att rät många av dom skaer han tar upp visar ju bara folk otroliga dimhet och naivitet ( och att Sverker är en Aschberg wannabe) men visst finns det i vissa fall en poäng i vad som sägs men jag tar nog vax testet med en nypa salt.... |
|
|
Här skall man kunna läsa om testet efter att hemsidan har uppdaterats under tisdagen: Länk Mvh |
|
|
Moget inlägg Gasar-magnus, har man ögon att se med och öron att höra med så noterade man att testen var seriös och gjord av provningslabb. Ganska intressant resultat, många bet sig nog i únderläppen igår. Ja, åsså har vi dom som kör huvudet i backen och skriver pajasinlägg ... Aldrig med Sonax, har den intelligente konsumenten hajat. Harri Nikander, din koskenkorva i etern |
|
| Hur kommer six att sonax wax år efter år har placerat sig i toppen på Bilsports årliga vaxtest? | |
|
Antagligen för att de baserar sig på subjektivt tyckande! Harri Nikander, din koskenkorva i etern |
|
netsix |
Såg inte programmet. Var lahega med? Använder det och tycker det är kanon. /netsix Länk |
|
Såg inte programmet, men det kommer repriser, så man får väl ladda bandaren.... Repriser: Tors 25/4 kl 15.30 & lör 27/4 kl 12.50 F.Ö. ska man väl inte lita på ETT omdöme, utan försöka skapa sig ett genomsnitt av alla råd och tips. Men lätt är det inte, alla verkar ha sina favoriter Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Well harri Smaken är som du vet vad.. Fiat blir årets bil ibland med.... |
|
|
Jag har inte något dåligt att säga om sonax. Och även om det skulle klara väder och vind dåligt så kan man ju vaxa bilen på 30min med det vaxet. Och j*lar vad blak bilen blir med det. önskar köpa sido, bakjol till E30 83-87 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.