|
|
|
|---|---|
|
Har fått ett tilltagande oljeläckage från framkant på motorn, har tvättat rent men är svårt att se exakt varifrån det kommer utan att riva bort kylare mm. Tänkte beställa hem delar innan jag river isär. Någon som tror sig veta vilka delar som behövs, t.ex. packbox nr 12 Länk. Något mer som behövs?? /Z-motor | |
|
Kan man/bör man även byta o-ring nr 13 på bilden samt motsvarigheten på vevaxel? Någon som vet? /Z-motor |
|
|
Jag skulle byta allt. 11, 12, 13. Ca 160-180kr för 11 o 13 men 12 kanske finns inte i handeln men du kan altid fråga. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Ok, låter vettigt att byta allt när man ändå håller på. Gäller detta även nr 2 och 3 på Länk samt nr 5, 6 och 9 på Länk. Eller räcker det i första hand med det som du sa Grabber? /Z-motor |
|
|
Andra länken är samma som den första men är det nåt som sitter ihopp o packningar emellan som läcker så skulle jag byta ut det med. Men läcker inget o är tort så lika bra att låta det vara för sen kan det bli bara extra jobb. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Ja, då får jag ev. byta nr 5, 6 & 9 också då beroende på hur det ser ut...Länk tack. /Z-motor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.