|
|
|
|---|---|
|
Hej! någon som vet hur många svensksålda M3 Limos det rullar på våra vägar? | |
|
E ??? Mvh |
|
|
oj nu var jag lite trött =) Återkommer med svar när som Mvh |
|
|
Jag är inte hundra nu men jag räknade till 1996 - 8 st 1997 - 6 st 1998 - 2 st Jag har inte bekräftat siffrorna så om stämmer till 100%, men där har du ett hum om 3.2 3.0 kan jag ta en annan dag om du är intresserad. Mvh |
|
| Oj det var inte många... | |
|
Tack för svaret. Anledningen att jag frågar är att jag kommit över ett kanon-ex. En röd 96:a med 1ägare och 7000mil på mätaren. Förmodligen kommer hon att bli en ögonsten. Sommarkörningen enbart och garageförvaring. Hälsningar // M |
|
| Jag har också en svensksåld limo -97 nu på 8400mil. En ägare innan. Det är fina bilar de!!! | |
|
bogge3: Jag såg din E36 M3 Limo när jag var nere, den såg ut att vara i bra kondition. Men har du nått öppetfilter eller annat avgassystem på den ?. Den lät lite mer min gammla gjorde tyckte jag. Men jag kunde ju vart trött med =). Mvh |
|
|
Hur har du kollat bilarna, pontus_onelove? Jag har själv en -95 och skulle vilja veta hur många det finns i den årskullen... |
|
|
BobbyBuster: Nix har inte kollat än, men kan ev göra en snabb koll under kvällen. Mvh |
|
| pontus_onelove, näe den är helt original. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.