|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag skall imorgon åka och provköra denna 525 T -03 som rullat ca 26k, Länk en ägare samt enligt utsago full serv.bok! Vad skall jag kolla extra på och kan det vara ett problem att köpa en som rullat över 26k? Har idag en E34 525 -96 med 29k på mätaren och den rullar finfint. Tacksam för synpunkter angående pris samt orosmoln! MVH Johan | |
|
Länken fungerar inte. Har ägaren skött bilen ordentligt och bytt slitdelar efter hand så ska det inte vara några problem vad jag vet. Se upp med rosten! Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
| Länk | |
| Har leasats av herre född -53 med enskild firma, Verkar hålla på med hästar.. | |
|
Regnr: TYT602 Årsmodell: 0000 Fabrikat: BMW 525I TOURING Fabrikatskod: BW Chassinummer: WBADS31060GZ84917 Modellnummer: 000000 Färg: BLÅ Motornummer: Endast MC Fordonsslag: PB Besiktningsuppgifter Senaste besiktningsutfall: GODK Inträtt körförbud: Nej Senast godkända kontrollbes: 2007-07-04 Utgånget föreläggande: Nej Senaste kontrollbes gäller t o m: 2009-04-30 Meddelat körförbud: Nej Föreläggandedatum: Inrapportör meddelat körförbud: Förfallodatum föreläggande: Stationsnr/myndighetskod vid meddelat körförbud: Mätvärden Besiktningsdatum: 2007-07-04 Broms vänster bak: 1,8 Stationsnr: 0618 Broms höger bak: 1,8 Station/Verkstad/Myndighet: BILPROVNINGEN I LIDKÖPING Retardationsvärde: Vägmätarställning, km: 262475 Buller, dB: HC tomgång: 005 Besiktningsgrupp: NORMAL CO/Kvärde: 0,0 Berättigad till respit: Nej CO 2500: 0,0 Besiktningsbefriad orsak: Lambdavärde: 1,00 Lämplighetsbesiktning 1: Broms vänster fram: 2,6 Lämplighetsbesiktning 2: Broms höger fram: 2,6 |
|
|
Murpz, tackar för lite mer uppgifter! Jag skall ju som sagt åka och provköra om någon timme! Är det ngt som jag kan kolla mer noga på en sådan långmilad kärra utöver det vanliga enligt begguiden? Vad tycker Ni om priset? MVH Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.