|
|
|
|---|---|
|
Idag var jag ute o rensa upp lite bagageutrymmet på min 540iat-98 som jag och min sambo använde under våran tripp från hemmet i värmland till skåne och tillbaka under veckan. Under tiden som jag plocka o städade lite så lyssnar jag på radion(bilens radio) som plötsligt blir helt tyst! jag går in i bilen för att byta till cd men det är tyst ur högtalarna även i det läget, jag testar om det finns ljud med telefonen i bilen men det är stendött!!! Allt vad gäller radio/telefon-display funkar som vanligt men det finns inget ljud, vad har hänt???? Det finns ju säkert nån typ av förstärkare på nåt ställe men var? är den inbyggd i cd-enheten eller sitter den i bagageutrymmet??? Har någon nån ide eller varit med om nåt liknande?????? M.v.h Anders | |
|
Godmorgon! Slutsteget till din stereo sitter troligtvis i bagaget på vänster sida bakom din ev Växlare om du har det stora paketet. Efter som du var i bagaget kanske du kom åt en kontakt eller så har kanske en jordskladd eller dyl skavts av så att du saknar jord eller? Det är det första jag skulle ha kikat på...... Good luck 2U.. Projekt Mayhem.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.