AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
655

CD-växlare möjlig?

Har en 523 toring -98 med en Buisiness RDS orginalstereo. Problemet är att jag har kassettmodellen. Går det att koppla in en CD-växlare i skuffutrymmet? finns det kablar framdragna?? Eller måste man ha CD modellen för att kunna koppla in en växlare?
Visa användare
1.932
pbengtss
Volvo V60 D4 AWD -13
Titta själv om kablar finns. Luckan till vänster i skuffen. Kablar finns enbart om det valdes som utrustning vid nyköp.

Jag föreslår att du skaffar en CD-spelare (original) istället, runt 2000:- ligger de på begagnade och brukar vara relativt enkla att hitta här på Autopower, Blocket eller e-bay. Men se upp så du får rätt modell! Det finns en hel uppsjö som till synes är exakt likadana men det finns t ex olika kontakter, en jag provade i min bill behöll inte inställningarna efter tändning av osv. Du kan få en lista med vilka serienummer som passar vilka bilar om du ber snällt på BMW.

Personligen tycker jag det verkar lite jobbigt med växlare, men det är vad jag tycker, det...
ja de tar ju ca:5000,- på BMW för en CD. Har ringt bildelsbasen med det verkar vara helt omöjligt att få tag på en begagnad som passar just min modell.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.