|
|
|
|---|---|
|
Hej Nån som har gjort det? Hade kanske vvarit snyggt med en lite kortare.. | |
|
Hej jag var bytt min mot en kortare i polerat stål i snygg form ca 14 cm lång passade mycket bra köpte den på auto experten i Karlskoga för 149 Kr. Wall |
|
| beställde ett på mekonomen..får se hur det passar! | |
| den passade riktigt bra..vilket lyft! | |
| Lägg upp lite bilder så man får se hur resultatet blev! :) | |
|
Mer info: Länk |
|
| Highstream, vi har samma färg på Z:an,har du någon bild/kod nr hos Mekonomen så kollar jag där/ aske | |
|
nja den på mekonomen var riktigt ful, blev en från ebay istället.. passar perfekt! bild Länk ebay Länk |
|
| så ska det se ut, tack för info.Visst är det en behaglig färg, jag tycker formen och Z:a tecknet framträder tydligt. | |
| Det är min andra i samma fäärg så ja, jag gillar den :D | |
| Nu som först tänkte jag ta tag i best, då ser jag att lev inte sker till europa? Hur gjorde du Highstream? | |
| Okej fraktvillkoren har tydligen ändrats... men skicka en fråga till säljaren om det så fixar det sig nog | |
| jag var lite för snabb med frågan till dig, allt ok tack | |
|
highstream: Påverkas radiomottagningen och/eller navin av ditt antennbyte, hur upplever du det? Var det något krångel vid beställningen på ebay och vid leveransen av din antenn? Originalantennen är så ful... |
|
| det var bara jag som snurrade till det,allt ok med best/lev,kommer nog nu i veckan.Aske | |
|
Den har sämre mottagning på reklamkanalerna, men jag tycker det fungerar ok, utseendet väger upp detta jämfört med orginal-radiobilsantennen :D Inga problem vid beställning/leverans |
|
| Ja, du highstream, i morgon skruvar vi dit den lille `gynnaren`på bakflygeln, tack än en gång för tipset/aske | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.