|
|
|
|---|---|
|
Hej någon som vet om det finns någon svensk återförsäljare till scorpions avgassystem verkar som dom har bäst priser på rostfria system om man kollar i england mvh peter (för tillfället mesigt ljud i sin M-roadster) | |
| Kolla plåttjockleken först! Det brukar vara 0,5 mm i dämparna i vissa engelska system. | |
| Jag är också sugen på ett scorpion system, livstids garanti om jag förstått rätt. £320 till M3 -95. Beställer eventuellt direkt från England, skall kolla upp vad frakten kostar. Någon som har någon erfarenhet av dessa system, vill inte det skall låta mer än original. | |
|
Är det någon sam har adressen till stället där man kan köpa det i England. Låter intressant. Skall snart byta och tittar lite på Ferrita.....men finns det billigare så......:) |
|
|
de här e adressen till deras hemsida: Länk men man tycker ju de borde vara någon i sverige som kan plocka hem dem. |
|
|
Jag hade det på en Clio-16V. Passade kanon och det som hördes mest var ett KN57i som satt på insuget... Hade ngt slags visslande läte bakifrån (avgas alltså, inte filtert, det ylade mest) som passade bra på en clio. Lät lite turbo. Ingen aning om hur det låter på BMW men jag har fått intrycket av att det inte är högljudda system. Beställde själv från Damon Tweeks, Steve Kerr för 3-4år sedan. Tror frakten gick lös på 20pund och då var det fler prylar som beställdes. Det var ngn Euro48 (48h delivery) med fasta priser. Mvh, Kristian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.