|
|
|
|---|---|
325Ci |
Hur kan man göra lätt för att få bättre ljud ut systemet bak? nån som vet?? mvh Daniel |
| Borrar hål i det ngnstans före slutljuddämaparen. :) | |
|
Borra inte hål, du kommer då garanterat få byta systemet när det rostat sönder / av. Köp istället sportavgassystem från katten och bakåt, finns att köpa beg. lite då och då för en hysad peng, dessutom ser det mkt grymmare ut. *Allt eller inget* |
|
| kapa upp och tumm slutburken från ludd spån | |
| svetsa i hopp det hela | |
| Eftersom det inte framgick så är det väl bäst att meddelar att det var ett skämt. | |
|
johann......vet flera som har GJORT så....och dessutom har jag slutat bli förvånad. *Allt eller inget* |
|
|
vill ma ha mera ljud så går det ju som sagt att borra upp, det är välldigt billigt och går fort... men det låter ju inte särskillt sportigt heller.. [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
|
vänta på rosten är väl ett bra sätt, garanterat fritt från onödigt arbete eller dyra ingrepp. kan dock ta lite tid. sportsystem är nog att föredra. |
|
| johann:D | |
|
Köp ett Simons sportsystem, det har jag gjort. Kostar rimliga 2070:- sprillans nytt så nu väntar jag med spänning på att det ska levereras så jag kan få på det på bilen :) Länk |
|
325Ci |
oki..tack killar... e den simons för 2000:- med dtm slutrör? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.