|
|
|
|---|---|
|
såg detta spektakel och undrar frankt om detta är en bil eller båt! notat trä i en bil? nog för att 7 serien är för äldre men man undrar ju om det ingår en skepparkavaj och vegamössa till den här!! Länk | |
|
Haha, ur led är tiden. Den verkar vara i djuphavsblått också. AE |
|
| det där är en e65 yachtline .. liknande paket finns även till z4:an... det är något som bmw individual kokat ihop :D | |
| Om den hade varit amfibie utrustad så att man kunde ta sig en tur över sjön så hade det varit OK. | |
|
Kul med lite nya idéer. Det här öppnar ju upp för andra förslag. Varför inte en "Swedline" med inredning i björk. Eller en "Blingline" med massor med krom. Eller en "Armyline" i mattgrönt kanske... "Bensinen är alldeles för dyr för att slösas bort på tråkiga bilar" |
|
|
Nu tillhör jag förstås de äldres skara men jag tycker den är underbar. Hade varit något att glida ned till GKSS i för en tur i sin Swan. Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker! |
|
| riktig lyxkryssare må jag säga.något man bara kan drömma om... | |
|
Jag gillar verkligen det här med träinredning i bilar. Enda sedan jag fick prova E65an, så har jag svårt att sluta tänka på den. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Grym ju! 7-serie individual at it's best! Mvh, /Wille |
|
|
Länk Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.