AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.137

kolla in brutala m3 2008!

gl
20
glennlarsson
bmw 320iT -03
det här kanske är old news för Er. det här måste vara bland det vackraste som rullar på 4 hjul! kolla länken! hög vill-ha-faktor!
Länk
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Finns lite bilder på närmare håll: Länk
Kika även under nyheter för info.

///BMW - Was sonst!
gl
20
glennlarsson
bmw 320iT -03
Tack för länken! såg att du har en m3 -87.. är den vit med blå/röd rand och stora vingen? problem med motor? rak fyra i den som får joba hårt va..
Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
riktigt brutalråå kärra..vilket åk...
grymmt snygg bil speciellt med 19tummarna... skulle vilja se en specialversion av m3:an men det lär väl komma om något år
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
glennlarsson: Lite off topic men japp min M3a är vit men har inga ränder, den har haft rand över högerskärmen en gång i tiden har jag hört men det var innan jag blev ägare till den. Vingen är standardvingen och motorn är den raka fyrcylindriga S14-motorn. Hade problem med att den gick på tre cylindrar men jag bytte tändkablar och problemet försvann. Om den får jobba hårt vet jag väl inte. Det är klart att man gasar ur den emellanåt men den går lugnare än 320in i alla fall och betydligt färre mil (~60 mil från 2005 fram till nu).
Finns bilder på den här: Länk Länk

///BMW - Was sonst!
Visa användare
236
m5 micke
m5 -93
320 touring-89
nya m3an har snygg bak del men ser väldigt mesig ut framifrån inte jätte lyckad enligt mig
mvh

Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
Ussch tacka vet jag e 46;ans rena linjer. Tycker det känns lite stylabilen kitt över linjerna på den nya M 3;an
au
362
audidriver
540iAT -97
gillar inte sidospeglarna värst mycket. sen gillar jag inte de kantiga linjerna, men de finns ju på alla dagens bilmodeller så det är väl bara att gilla läget
Baken och sidorna ganska snygga men fronten är totalt ful.
Usch usch usch

Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
Yamaha XJ6 Diversion F - 12
Som alltid med nyare BMW tar det tid innan man vänjer sig vid designen...

M3 broschyr: Länk

Min gamla pärla: Länk
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Den nya ser betydligt mer potent ut än "gamlingen" E46. Men som vanligt så skall man se Bangles bilar live. Kommer själv att få se den nya skapelsen på Anderstorp den 29 juli. Smygpremiär :)

Mvh

Jonas
An
23
Anders N:son
Bmw 335 coupe individual
b97_kln -> kaxig broschyr =)
gl
20
glennlarsson
bmw 320iT -03
BMW-Jonas

Är inte Chris Bangle borta? eller iallafall petad fr chefsdesignskapet ?? Har för mig jag hört det??

Glenn
Rk
252
Rka
M3 E46 SMG -03
Efter just ha läst testet av nya M3 i Automotorsport, så har habegäret minskat en hel del.

Eller vad sägs om " Kan den gamla M3:an ha varit den ultimata gatracern? Kommer BMW:s M-bilar att bil softare och softare framöver?"
(kort citat från artikeln)

Visa användare
875
Europa Meister
E31 850/6 -91 M-sport
Den ser ok ut men saknar den omedelbara känslan av det råa som den enligt mitt tycke skall ha.
mvh Daniel

Länk
När det händer så händer det fort, Autobahn
gl
20
glennlarsson
bmw 320iT -03
Ytterligare schyssta länkar/Bilder på nya M3!!

Länk

Länk

Gillar bullen på motorhuven!!
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Man får väl vänta med utlåtanden innan någon hyffsat seriös biltidning gjort ett regelrätt test på vagnen....

Just nu så håller jag mig lite avvaktande,dels pga att jag också läst AMS provkörning av den nya M3:an och det var ju ingen "klockren" racer som "per automatik" är det "värsta" i vägvagn för "normala" pengar enligt denna provkörning iaf :)

Mvh Janne.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.