|
|
|
|---|---|
|
det här kanske är old news för Er. det här måste vara bland det vackraste som rullar på 4 hjul! kolla länken! hög vill-ha-faktor! Länk | |
|
Finns lite bilder på närmare håll: Länk Kika även under nyheter för info. ///BMW - Was sonst! |
|
| Tack för länken! såg att du har en m3 -87.. är den vit med blå/röd rand och stora vingen? problem med motor? rak fyra i den som får joba hårt va.. | |
| riktigt brutalråå kärra..vilket åk... | |
| grymmt snygg bil speciellt med 19tummarna... skulle vilja se en specialversion av m3:an men det lär väl komma om något år | |
|
glennlarsson: Lite off topic men japp min M3a är vit men har inga ränder, den har haft rand över högerskärmen en gång i tiden har jag hört men det var innan jag blev ägare till den. Vingen är standardvingen och motorn är den raka fyrcylindriga S14-motorn. Hade problem med att den gick på tre cylindrar men jag bytte tändkablar och problemet försvann. Om den får jobba hårt vet jag väl inte. Det är klart att man gasar ur den emellanåt men den går lugnare än 320in i alla fall och betydligt färre mil (~60 mil från 2005 fram till nu). Finns bilder på den här: Länk Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
nya m3an har snygg bak del men ser väldigt mesig ut framifrån inte jätte lyckad enligt mig mvh |
|
| Ussch tacka vet jag e 46;ans rena linjer. Tycker det känns lite stylabilen kitt över linjerna på den nya M 3;an | |
| gillar inte sidospeglarna värst mycket. sen gillar jag inte de kantiga linjerna, men de finns ju på alla dagens bilmodeller så det är väl bara att gilla läget | |
|
Baken och sidorna ganska snygga men fronten är totalt ful. Usch usch usch |
|
|
Som alltid med nyare BMW tar det tid innan man vänjer sig vid designen... M3 broschyr: Länk Min gamla pärla: Länk |
|
|
Den nya ser betydligt mer potent ut än "gamlingen" E46. Men som vanligt så skall man se Bangles bilar live. Kommer själv att få se den nya skapelsen på Anderstorp den 29 juli. Smygpremiär :) Mvh Jonas |
|
| b97_kln -> kaxig broschyr =) | |
|
BMW-Jonas Är inte Chris Bangle borta? eller iallafall petad fr chefsdesignskapet ?? Har för mig jag hört det?? Glenn |
|
|
Efter just ha läst testet av nya M3 i Automotorsport, så har habegäret minskat en hel del. Eller vad sägs om " Kan den gamla M3:an ha varit den ultimata gatracern? Kommer BMW:s M-bilar att bil softare och softare framöver?" (kort citat från artikeln) |
|
|
Den ser ok ut men saknar den omedelbara känslan av det råa som den enligt mitt tycke skall ha. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
Ytterligare schyssta länkar/Bilder på nya M3!! Länk Länk Gillar bullen på motorhuven!! |
|
|
Man får väl vänta med utlåtanden innan någon hyffsat seriös biltidning gjort ett regelrätt test på vagnen.... Just nu så håller jag mig lite avvaktande,dels pga att jag också läst AMS provkörning av den nya M3:an och det var ju ingen "klockren" racer som "per automatik" är det "värsta" i vägvagn för "normala" pengar enligt denna provkörning iaf :) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.