|
|
|
|---|---|
|
Har sett att betaltjänsten via telefon för tillfället är ur funktion och medlemsskap som Pro tillfälligt är gratis. Eftersom jag inte har något passande kontokort (här på landet byter vi mest med kor och grisar ;)) så har jag provat att ringa betalnumret som verkar kosta 185:- för ett år. Rösten svarar medlemsskap registrerat och allt är frid och fröjd, men när jag loggar in är jag ändå inte Pro. Någon som har koll på detta? Är trött på att framstå som "snikmedlem". AE | |
|
Prova att kontakta admin på poweruser@autopower.se Min bil: Länk |
|
|
Tack, jag provar med det! mvh AE |
|
|
Fick du ordningpå det Anders-72?Är också intresserad. MVH smoke |
|
|
Japp, jag fick svar från Tommie på siten som fixade problemet galant. Är nu Pro. mvh AE |
|
|
Tack Stephan, förresten för tipset! AE |
|
|
Alla betalsystem mm fungerar sedan igår. Däremot är tyvärr inte texterna uppdaterade pga semestrar. Så det står att de inte fungerar - men det gör de. Texterna kommer att uppdateras/tas bort inom kort. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Hej, jag har samma problem nu.... ringde betalnumret för ett par dagar sedan och det var inga konstigheter (185:-), men när jag loggar in är det inte uppdaterat. Vad göra? Har mejlat poweruser@autopower.se men inte fått nåt svar. _________________ Tobias Andersson |
|
|
Vissa som betalat Pro-medlemskap mellan 2008-01-28 till idag, har tyvärr inte blivit automatiskt aktiverade. Felet är åtgärdat, så alla som aktiverar sig nu blir automatiskt aktiverade. gtotobbe: Ditt konto kommer att aktiveras automatiskt i natt. Du behöver inte ringa igen. Vi beklagar att det inte fungerat. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Okej! Det är lugnt, och tack för svaret Tommy. _________________ Tobias Andersson |
|
|
Sorry, hmm *Tommie* _________________ Tobias Andersson |
|
|
"Inte Pro-medlem. Du är inte Pro-medlem och har därmed inte tillgång till alla funktioner på AutoPower. Det är enkelt att bli medlem och du kan vara igång om någon minut. Bli Pro-medlem och få tillgång till alla funktioner på AutoPower! Klicka här Ditt Pro-medlemskap gick ut 2008-09-05 (för 1 dagar sedan). Förläng medlemskapet" Ringde således och accepterade 185:- för ett års förlängning, men det verkar inte fungera. "Får man någon påminnelse när Pro-medlemskapet håller på att gå ut? Ja, du får påminnelser via e-post en månad innan det går ut, samt en vecka innan. Dessutom får du information den dagen medlemskapet har gått ut, om att det precis gått ut. Om du inte förlänger, så får du även en påminnelse en vecka efter utgången. Därefter får du inga fler påminnelser." Verkar inte heller vara i funktion. /Udo Dirkelsniff |
|
| Har mejlat två gånger utan svar. Kan inte ringa eftersom jag bor utomlands och måste därför betala med kreditkort. Hur gör man för att bli Pro-medlem, någon? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.