AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.216

Hur många tjejer/kvinnor är det på autopower?

Hej jag tänkte bara höra hur många tjej/kvinnor det finns som är medlemmar/aktiva på autopower, har sett ett par stycken som skriver i forumen men det måste väll finnas fler? Eller?

Skulle också, nyfiken som jag är, gärna vilja vilka bilar ni kör/äger samt anledningen till erat medlemskap på autopower.

Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
För få i alla fall. Har nog sett 4-5st, men inte så värst aktiva. De har nog avhandlat något bekymmer och sedan har det blivit tyst. Vissa undantag finns med bl.a en Z3-ägare och nån mer som var grymt tekniskt insatt och satte många grabbar på plats i nån tråd för ett tag sedan :) Skulle tro att du ökar andelen med ca 15-20% och det är ju inte fy skam!

AE
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
En gammal tråd: Länk

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Oj, vad många det var och vad kul det blev med både tjejer och bilar på samma gång :)
Får väl revidera 15-20% till att avse aktiva forumskribenter, i övrigt bara 0,5% alltså. Frågan är var dom är? Ute och kör bil kanske.

AE
Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
80st år 03.vad kan det vara nu tros?måsta ju vara bra mycket mer nu .in med mer på tjejer på forumet var inte blyga mvh dicka o...
Visa användare
ProPro-medlem
861
Tommie (AutoPower)
G08 iX3 2022 Carbonsvart
G08 iX3 2022 Mineralvit
F45 225xe 2017
Det finns 769 st registrerade kvinnor.

Mvh
Tommie, AutoPower.se
kilroy
Av de 769 är säkert ganska många "fake female accounts", ett fenomen som alltid uppträder på typiskt "manliga" forum. Samma fenomen uppträder iofs också på typiskt "kvinnliga" forum, där hittas också en drös med "fake female accounts", skapade av män.

Mvh kilroy

"Jag är inte bara dryg...jag är skåning också"

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.