|
|
|
|---|---|
|
Nu har någon snott min m5 touring. natten till fredagen den 13, i Midsommarkransen i Stockholm. bilen är daytonaviolett och har två olika uppsättningar fälgar på. så ser ni nått eller hör om nån som vill sälja delar, hör gärna av er i tråden. eller om ni ser bilen kan ni ringa mig på 0734-386194. Tack på förhand Tompa | |
|
Jag beklagar verkligen. Stöldvågen av M5:or fortsätter m.a.o.,. Mycket obehagligt. Nu när detta ändå har hänt, är det då inte bäst att ange bilens -reg-nr.- för att man skall kunna hålla utsikt efter den på vägarna ??? (har du gjord en polisanmälan så kommer den väl att dyka upp på larmstjänstens hemsida snart i vilket fall) - |
|
| jo jag glömde det. reg nr är HBL839 | |
| fyf*n vilka människor....har dem inget liv....beklagar verkligen! | |
| Trist, jag blev av med min M5 -90 i november i fjol, ännu inte funnen vad jag vet. :( | |
| Många trådar om stölder, varför inte samla dem i en egen avdelning? På så vis skulle det vara enklare att uppmärksamma prylar som dyker upp på marknaden. | |
|
Kanske t.om. ha som Aftonbladet med en modul vid sidan om med bilder på stulna bilar samt kontakt. Jag ska hålla ögonen öppna i Vantör. |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det verkar som att stöldräderna på M5:orna fortsätter! Stockholm har varit mycket utsatt sedan i våras enl statistiken på antalet stulna M5:or! Undrar hur många av dessa som har/kommer att återfinnas i helt skick i år! Förlåt om jag skrämmer dig med min undran "Tompish"! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
sjukt tråkigt! så himla mycket problem det ställer till med. min bil blev också stulen för några veckor sen i sthlm dock ej en m5:a. m3 e30 - finns det något alternativ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.