AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.212

Behöver hjälp med säkringsförteckning till E36 325i-91

Visa användare
11
Joppeman
325i-91
Jag har en tysk importerad Bmw 325i-91 E36, Nu är det så att jag har ingen Instruktionsbok till den å funderar över Placeringen av säkringarna, det står på tyska i locket på säkringsboxen men det Fattar man inget utav. Skulle vara väldigt tacksam för all hjälp jag kan få.

//Joppeman
**
153
**Bure
520da Touring-06
750ial-89
Det går att köpa instruktionsbok på BMW de har en budget modell för en dryg hundring.
Visa användare
11
Joppeman
325i-91
Okey, då får man sticka till falun å köpa sej en då =). får tacka så mkt.

//Joppeman
en
922
enor
320i Cabrio -89
520i -94
>det står på tyska i locket på säkringsboxen men det Fattar man inget utav.

Jaså det gör "man" inte. Tala för dej själv! :)
Visa användare
11
Joppeman
325i-91
Hehe va bra då kan du översätta åt mej ;)

//Joppeman
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Är de någon speciell säkring du undrar över nu?
Visa användare
11
Joppeman
325i-91
Ja, det va väl säkringen till spolarpumpen :S den verkar vara helt död :S. hehe.. bara probbs.. sen äre massa tomma fack för säkringar, Det är som sagt första Bmw:n jag äger så det är inte så lätt å hålla koll på.. Men å andra sidan så är juh inte pump fan så svår att byta ut heller, den sitter juh på sidan av behållaren. men om du vet vilken säkring det är så kan det vara till stor hjälp.

//Joppeman
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Tomma platser finns alltid pga vilken utrustning man har mm...men bara de inte e tomt på någon som ska användas...
Har ett säkringsschema(eng) på datan nånstans,kom inte ihåg vart ja spara den :) kan maila över de om du vill,om ja hittar de då...
Men iaf...om ja inte missminner mig nu så är spolarpumpen nr 24...min tyska e inte 100 asså...:)
Visa användare
241
Pellevin
520 iT -94
Wiper/washer är enl. Bentley säkring 36 ,37, 44 ,45...vilken som är till vad vet jag inte men en av dom är ju till spolningen!

Mvh Janne
Visa användare
11
Joppeman
325i-91
OKey, då får jag nästan springa ut på en gång å kika..

//Joppeman
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Ja,janne du verkar ha rätt,läste nog lite för snabbt....men på 24:an står de windscreen washer jet heaters..va är de då?
Visa användare
11
Joppeman
325i-91
hum va ut å kolla på dom där tänkbara, Men det enda som va, va att den där tråden i säkringarna va lite o jämn, den va inte spännd, kanske kan ha nått med det att göra.? Men dom va alldrig av så dom borde juh funka :S

//Joppeman
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Joppeman: Du har mail!!
Visa användare
11
Joppeman
325i-91
Jepp jepp.. tack å bock =)

//Joppeman
en
922
enor
320i Cabrio -89
520i -94
>windscreen washer jet heaters..va är de då?

Eluppvärmda spolarmunstycken
Visa användare
11
Joppeman
325i-91
hum då kan man ta sej en varm dusch ;)

//Joppeman
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.