|
|
|
|---|---|
|
Har en Garmin 360 på vilken jag installerat ett antal POIs, dvs alla svenska fartkameror. Har för mig att jag såg nånstans på navigatorn att man kunde ställa in på vilket avstånd den ska larma. Tror att min är inställd på 700m. Skulle vilja ändra det men kan inte hitta hur man gör trots invrigt letande en bra stund. Det tipset som står i instruktionsboken fungerar inte trots att det står att man ska kunna det bara man laddat in egna POIs. Mina POIs finns där men kan inte ändra inställningarna. Nån som känner igen sig och lyckats??? Niklas Fransosen | |
| Det kanske inte går direkt utan att du måste ändra i en fil på navigatorn. Typ sök på meter eller m i filerna på navigatorn. | |
|
Jag har en Garmin Nüvi310, och ja har för mig om att man fick skriva i ett avstånd när man laddade gps:n med POIs. Alltså i POI Loader, eller vad det nu hette.. (minnet sviker, då e de nog dags o göra om proceduren) |
|
|
Japp, den inställningen gör man i POI Loader. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Tack för tipsen, jag ska kika i POI Loader och se om jag kan hitta det. Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.