AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.003

Någon som är intresserad av en m3 e36 träff i mellansverige?

Sa
115
Sandiiis
M3 Coupe -95
Har inte vart på någon träff i år och skulle vilja se en m3 e36 träff i Västmanland eller angränsande Län. Någon som är intresserad? Förslag på platser om intresset finns?

Skulle vara kul att snacka erfarenheter och bara titta på andras bilar.
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Varför inte köra en allmän e36 träff då? så e risken betydligt större att de kommer lite folk...eller va de nåt speciellt syfte me att de bara skulle va m3?
Sa
115
Sandiiis
M3 Coupe -95
Alla förslag är bra, just m3 skrev jag för de är dem jag mest är intresserade av eftersom jag själv äger en men så klart kan man ta alla e36or för att få ihop lite fler bilar. är bara kul när de är större intresse. Hoppas fler än du är intresserade av att dra ihop ett gäng e36or. Några fler som är sugna på en e36 träff? Kom med förslag på platser. :)
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Vill ni få M3:or att komma kan det vara ide att hyra en bana, kanske Sviesta i Linköping, eller flygfältet i V-ås, E-tuna eller Uppslala eller liknande.
Jag menar något som roar lite, en liten konbana eller en rolig avlyst vägsträcka eller så.
Är man bara intresserad av utseendet och stylig så räcker kanske en stor p-plats och då ser ju många E36:or ut som M3:or i dag.
Får jag bara ihop min bil så skulle jag nog kunna komma.

MVH
Richard
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Är nog så sant som du säger Richard...
Men om man nu ska köra på en allmänn e36 träff så kanske man kan rapportera in att få byta rubrik så kanske de är fler som ser tråden?

Men av alla dom här trådarna som vart uppe om "allmänna" träffar verkar de som de finns väldigt lite intresse för de..? 9 av 10 hänvisar alltid till Bmwcs träffar...så ja vet inte riktigt..
BM
69
BMW...M3
Bmw M3 -93
Jag vet några som skulle dyka upp iaf ;)
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Här finner ni säkert ett gäng E36-killar som är sugna på en träff... www.clube36.se

Mvh Jimmy

Länk
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Sorry tjejer, naturligtvis skulle det ju stå "... ett gäng E36-ägare...". Är jag förlåten med tanke på att jag hann rätta mig själv innan nån nämnt det? :)

Länk
Fr
656
Fritte525
Bmw 316 e46 -01
Bmw M3 3,0 -94
Klart det vore kul!! Bara att då får ni snabba er att bestämma ställe! Har bara min påställd månaden ut! :(
ge
40
geno
318i -92
skulle va roligt om de va fritt för alla e36or att komma ;) då är jag lätt på :)
Sa
115
Sandiiis
M3 Coupe -95
Jag har en tanke om att låta den här träffen bli av i falun där de verkar vara lite större intresse av en träff. Finns en disskussion här i forumet om det. Eller vad säger ni? Någon som kanske har förslag på plats som gör att intresset stiger lite gran. Kan ju vara bättre att slå ihop dem så blir de mer bilar, för är ju de som är kul när de blir en större mängd fina bmw´s.
BM
69
BMW...M3
Bmw M3 -93
Om man vill träffas i Västerås så kanske hälla parkeringen eller tågstationsparkeringen kan va lämpligt?!
Sa
115
Sandiiis
M3 Coupe -95
Aaa de skulle kunna vara bra. :) kan ju titta hur intresset är. Nästa vecka lördag den 25/8!! Skriv vilka som kommer komma så man ser om man får ihop ett gäng så de blir lite folk annars är de ingen ide om de inte kommer några. Hoppas på stort intresse. :)
Sa
115
Sandiiis
M3 Coupe -95
Glömde platsen. Tågstationsparkeringen tror jag blir bäst så man syns lite mer ;)
BM
69
BMW...M3
Bmw M3 -93
Det låter ju bra.. hällashopping stänger 1700 på lördag, så man kanske ska träffas typ 1700-1730? Jag vet några som hänger på iaf=)

Men vad är det tänkt? Ska vi bara träffas och visa upp bilarna och snacka skit eller ska det ske nå speciellt?
Sa
115
Sandiiis
M3 Coupe -95
vi kan ju ta kl 1730. Aa fixa så mycket folk som möjligt, blir bara roligare desto mer folk som kommer. Jag bor ju inte själv i västerås så jag vet inte riktigt vad man kan hitta på för något, kanske räcker med att snacka skit och titta på andras bilar. Ta en cruising genom stan eller nått och visa upp sig? Om nån har nått förslag så är det bara skriva en rad.

den som är medlem på www.clube36.se kan ju nämna det där så blir vi kanske en hel del som dyker upp där.

BMW...M3

Bor du i vås? tror du de är bäst vid tågstation isf?
BM
69
BMW...M3
Bmw M3 -93
Nej jag bor i Virsbo.. Men det är iaf mer plats på hälla men det kanske inte blir så mycket bilar.. Jag röstar nog på hälla iaf, mycket plats och nära till max och mc donalds om det finns nå hungrigt folk med=)
BM
69
BMW...M3
Bmw M3 -93
Jag startar en ny tråd så alla ser den=)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.