|
|
|
|---|---|
|
Mina trösklar på min svarta 328 är livlösa och ljusgrå. Har testat diverse bumpershine osv men tycker inte det håller särskillt bra (dessutom är det ett jäkla kladdande med sådant). Hur gör ni för att få dessa trösklar som nya? Originalfärgen är mörkgrå och det är den jag skulle vilja återgå till. Nedlackning är inte aktuellt än, men något som jag troligen kommer göra framöver. Finns det något bra medel ni kan rekommendera? Tack på förhand | |
| När jag rekondade hade vi en grön fettig substans som var lätt parfymerad. Namnet mins jag ej men firmor brukar ha samma saker, fråga någon rekondfirma. | |
| Där jag jobbade använde vi Lahegas medel Blue Magic. Det är kalasbra. Du tar en svamp och stryker på, låter det torka, om trösklarna är väldsigt nergångna kan du behöva ta ett varv till, men sen när det torkat så kladdar det inte och lämnar svarta märken på byxor som kommer mot osv. Det är det bästa av alla medel, till det ändamålet, jag provat. | |
| Snajdraren, vinylsheild menar du nog från smartab. | |
|
I första hand vax och i andra hand gå in på BMW och köp original tröskelspray, maskera väl och spraya på en bit i taget. Mvh Asken A man that tries to listen twice as much as he speaks is learing to listen well. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.