|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon som har eller kan fixa ett kort på var motorn till farhållaren är placerad i en E28 och maila det till mig?? Jag har för mig att den skall sitta nå'nstans vid säkringsdosan men jag hittar inga hål att skruva fast motorn i. Det kan väl knappast vara så att man är tvungen att borra egna hål? Cheers /Dag | |
|
Den ska sitta strax bakom säkringsdosan som du säger. Har inte bilen farthållare orginalmonterat utan man monterar dit den i efterhand så saknas den fästplåt som ska hålla dragmotorn. Ska se om jag kan ordna en bild på hur det ska se ut. En möjlig lösning är annars att gå in till BMW och kolla om man kan köpa bara plåten, lacka den och punkta dit den. Man kan fuska så länge och hänmga dragmotorn i ett buntband man fäster i huvwiren. Inte snyggt men funkar. LTK, kung i Alingsås |
|
|
Fästplåten har jag köpt på BMW, kostade 30sek. Jag trodde att den var skruvad fast orginal. Som tillbehör så fick man med 2 skruv med mutter. Vill ju att det skall de så orginal ut som möjligt och vore därför evigt tacksam för alla tips eller bilder som ger mig en hyfsat exakt positionering av dragmotorn. vore även intressant att veta, på ett ungefär, hur kabeln går från dragmotorn till torpedväggen. Har hittat hålet där kabeln skall igenom. Vet att jag kan dra den hur jag vill men så orginal som möjligt är mina ledord. Cheers /Dag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.