|
|
|
|---|---|
|
kolla in denna m6:a så jävla snygg.. chromeline dessutom och det passar ju hur bra som hellst på denna bil.. kan någon låna mig lite pengar? :P Länk | |
|
Snygg färgkombination! Jorå, du kan låna av mig, jag kör med 102% ränta endast! :-) |
|
|
tycker 6 serien ser så tam ut framifrån.. är så rund å snäll på nått sätt.. en lite mer aggresiv framtoning på fronten hade inte skadat |
|
| Ja den gjorde inte ont att ha! Gillar brytningen svart/vitt inuti! Och blå funkar ju utanpå :) | |
| Mycket vacker! | |
| Rätt kul att dom sätter ner priset till 799 000:- från 799 000:-. Det kallar jag rabatt! | |
|
vacker men som sagt fronten borde ha en annan design.. ser inte ut o vara nån m6a direkt... skiljer inte så mkt från en org 650.. BMW FOR LIFE |
|
|
Hade den sett ut såhär så hade det vart nått? :) Länk |
|
| Haman bilen så pigg ut. | |
|
Värt att nämna är att den firman använder lagerbilarna för personliga nöjesturer. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
| andreas_lofgren: Frågan är väl hur många andra bilfirmor som också tar ut sina lagerbilar för provturer lite då och då. Jag vet att herrn på Gemo-bil i Malmö kör runt med sina kundbilar privat. Men så är han en stor skojare också. | |
|
Det finns säkert ännu fler som gör så men det finns inte en chans i världen att jag skulle handla av en firma som gör så. Men just nu är det dock inget problem eftersom min ekonomi inte direkt stödjer en M6. Men det kan vara bra för andra att veta om hur firman beter sig med kundbilarna. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
| Jag tycker det är skitbra att det kommer fram. För personligen hade jag aldrig velat köpa en helt ny bil för över miljonen som försäljaren har nöjeskört. | |
|
Köpa en helt ny bil som försäljaren nöjeskört? Får inte ihop det riktigt, antingen är bilen ny eller begagnad. Vem köper en ny bil med flertalet mil på mätaren? Då är den ju inte ny längre...Om det nu handlar om att bilen är körd några kilometer så spelar det väl mindre roll. |
|
|
Det handlar inte om nya bilar som försäljarna nöjeskört, utan om begagnade. Vad är det för skillnad på om bilfirmans personal är ute och kör en bil jämfört med den föregående ägaren? Om man "svinkör" och är allmänt vårdslös är en sak, men inte om man bara använder bilen någorlunda normalt. /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
| Står den på bilfirman så står den på bilfirman. Då ska den inte ut och köras i tid och otid. Jobbar man som säljare så får man i sådana fall köpa bilen själv och köra med den. En massa okynneskörning är det sista jag vill ha på min bil om jag lämnar den till försäljning. Bilhandlarna har köpt bilarna själva så där skiter jag i det. | |
|
Om bilen är ett försäljningsuppdrag ska den självfallet inte köras av säljarna, men om den däremot ägs av bilfirman så ser jag inget hinder till det. /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
| Jag gillar inte 6-serien, den ser som -bilfreak- säger för tam ut i fronten, och baken är inte så väääärst sexig faktiskt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.