|
|
|
|---|---|
|
Kollade just med bmw och dom skulle ha 6500:- ink arbete för att sätta dit nya skivor i kopplingen.. Nu är min fråga, jag såg sinterlammel för 1090:- st (det ska väll va två) är dessa belläg bätre än dom som sitter orginal på M3 -94????? Min morbror har varit bilmek i 26år han sa att kunde montera dit dom nya beläggen utan problem. Annars dom belägg som finns hos mekonomen hur e dom???? Vad ska jag göra?????? é 19år och måste lägga ut 6-7000:- på koppling + 10630:- på service + minst 4000:- på däck + betala av den sissta 8000:- av skulden på bilen. Jag har 1500:- i plånboken och tjänar 11K i månaden vad ska jag ta mig till???? =( | |
|
låna mer pengar på banken eller ta delarna på avbetalning. Niklas Olsson, BMW M3-94 |
|
|
Sinterlamell för 1100 fungerar. Vet flera som kör me det. Greppar upp till 20% mer än med original fiberlamell. Kan tjuta till lite när den är helt kall, men kan du leva med det är det en billig lösning. Kolla bara så att inte tryckplattan e sliten. |
|
|
Det ska bara va en lamell/belägg. Har du kollat vad en ny originallamell kostar? Mekonomen har troligtvis Sachs lamell och det sitter det original oxo. Samma altså. |
|
| Tråkigt men sälj bilen eller ställ av bilen ett par månader tills ekonomin repat sig. M3 låter inte hälsomsamt. Det var inte heller min gamla M5 3.8 T för min plånbok. | |
|
Byt jobb??? Sälj bilen?? Ta ett lån...kanske kan vara svårt med tanke på din ekonomi??? Slutsats::: byt jobb eller byt bil //M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.