|
|
|
|---|---|
|
Hej !! Undrar om någon har art nr eller vet vart man kan köpa telefonkonsoll till bmw E46. menar den konsoll som sitter brevid växelspaken till höger. finns till E36 vet jag men bmw: här i stan har den inte säger de ?? men har sett att flera E46 har den monterad iaf. vore underbart om någon kanske visste vart man får tag i den. MVH / P | |
|
Konsollen finns iaf med i deras reservdelskatalog Länk En bättre beg på Ebay Länk Annars har Kuda liknande till vettigare priser Länk Finns på Ebay Länk Arat heter en annan tillverkare Länk /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
Tack för snabbt svar =) men det är inte den ja menar. =) Länk utan det ska finnas en annan som sitter lägre. Liknande telefonkonsollen på E36 // P |
|
|
Då vet jag inte vilken du menar. Länk har en för montage bredvid växelspaken. /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
Ja då var det beställt och klart =) får tacka för Snabbt och bra svar =) var inte exakt den jag menade heller ... *hihi* men den blir bra STORT tack igen // P |
|
|
Bra att det löste sig! /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
| Wox. Vart fick du tag i din konsol. Det är väl den som sitter där jag har mugghållare i dag, brevid handbroms och bakom växelspaken? Vill själv ha en jag me. | |
|
Ring kolla vart näsrmaste åf ligger.. // WoX |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.