|
|
|
|---|---|
|
Jag ska köpa ett sett 19'' 8.5 runt om, kanske 8 i fram och undrar vilken ET jag ska välja för att få den där looken med intryck vid navet i bak (se bilder)? Vad är orginal och vad ska jag ha för att få samma look som på bilderna? Länk Länk | |
|
More, var hittade du dessa bilder!? Bilen är ruggigt fin - bland de finaste e87:or jag någonsin skådat! Dessvärre kan jag inte svara på ditn fråga... =( "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
More, jag skulle tro att bakfälgen är bredare och att det är det som gör "förskjutningen" på den. Skulle även gissa på att den är bredare än 8,5" bak men det är bara en gissning.. Snygg fälg på snygg bil btw. |
|
| Regga er på www.1addicts.com där dyker det upp massa feta 1or. | |
| 8.5 * 19 så är et35 verkligen max vad som man kan ha det är ruggit tajt | |
|
Ah, tack! ..och då får jag samma look som på bilderna eller? Med jätte tajt, menar du att det kommer att ta i ibland, har du provat samma ET? |
|
| Länk här är min bil där ser du hur tajt det är det kan ta i om man kör som attan men det går fint att bruks köra med :) | |
|
Såg endå inte ut som på bilderna, jag får nog kräma på med ett par 9.5 i bak. Hur tycker du att prestandan påverkades när du satte på 19''? |
|
|
Som jag skrev längre upp så tror jag som sagt att dom fälgarna är bredare. Det är ju ett helt annat djup på dom.. |
|
|
Du har så rätt, då blir det 9.5 i bak och 8.5 i fram. Hur tror ni en 120d 177hk kommer att gå och kännas med så fläskiga fälgar? |
|
| det skrapar i med 19*8.5 et35 med 225/35-19 så jag tror det blir tufft med 9.5 om det är csl kopior med e45 kommer det garanterat inte gå | |
|
more vilka fälgar ska du ha på din?? offtopic.. någon som vet vad det är för bakkjol på den bilen i länken? |
|
|
Jag ska nog köra på ett set CSl Replikor. Har sett folk med 9.5 på 1-Serien. Finns en riktigt porrig röd 120d på www.1addicts.com |
|
|
OT Kunta, du har powerpost. Undrar om ditt avgassystem... |
|
|
Jag kör med 19 *8,5 235 däck och det tar inte i någonstans. Men vilket et är det på dom fälgarna då! En bild på bilen Länk |
|
| Hur tycker du att prestandan förändrades när du satte på 19''? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.