|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Jag har fått abstinens och funderar på att köpa en z3 coupe. Jag hade tänkt att importera den från tyskland Så jag har några funderingar jag hoppas ni här på forumet hade kunnat hjälpa mig att räta ut! Vad ska man tänka på om man köper en begangnad z3 2,8 runt -98 -99 vanliga fel och dyl? Jag har hittat några tänkbara kandidater ( länk nedan) vad har ni för synpunkter på dom? Tack på förhand! Henke Länk | |
|
Verkar för bra för att vara sann, riktigt riktigt billigt! Ok, ganska neutralt utrustad men ändå! Tog själv hem min från deutschland nu i våras - genom eurotransport... Om jag vore i din sitts skulle jag nog köpa av en auktoriserad handlare för att vara på den säkra sidan... Lycka till! "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
Lite mer stil på denna... =) Länk "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
Att köpa av en vanlig handlare är nog inget problem. Iallafall inte om man hämtar den själv, tycker man får en känsla när man kommer fram om handlaren är bra eller inte. Har hämtat 3 bilar från tyskland, 1 privat och 2 vanliga handlare. Har inte varit missnöjd med någon av bilarna, allt var/är vad det påstogs vara. Appro på bilen så ser den bra ut, har ju gått en del och antagligen därav priset ligger som det gör (helt rätt tycker jag). Men allt kan ändras när man ser bilen i verkligheten. Om du kan så tycker jag du ska kolla upp den själv, annars ta hjälp av nån du känner eller en bra importör. Lycka till! /Emil Mina bilar: Länk |
|
| tycker den ser väldigt snygg o fräsch ut men som sagt gått lite långt.. borde väl itne vara några större problem at handla från en handlare | |
|
Utan att känna till Z3 ngt nämnvärt så kan väl inte 14kmil vara särskillt allvarligt? Bygger den inte på den föregående treserien som många verkar anse vara en evighetsmaskin? Vi har alla olika grader av riskpreferenser. Själv köper jag bara från auktoriserade BMW-handlare med europlus, men garantin som erbjuds är positiv (kontrollera vari den består), dessutom relativt stor handlare med 133 bilar inne. Mvh Mikael |
|
|
Jag skulle nog titta på Z3 Coupé i sverige istället!Tycker inte det skiljer mycket i pris på bilar i sverige mot tyskland, det finns ju rätt många att välja på om du tittar på bytbil.com och blocket.se! Lycka till med bilköpet! /Ricke |
|
|
Om man nu funderar på att importera en z3 coupe, underbar bil by the way!, så är dollarn rekordlåg just nu och det finns en uppsjö av människor och firmor som mer än gärna hjälper till att importera en bil från USA. /glenn |
|
|
Tack för alla svar ni har många bra argument och tipps. Jag ska nog leta vidare lite tror jag. ps tack för ett super bra forum ds |
|
| Hehe, jag gillar att bilen som länkades först, var utrustad med HERMANN CARDON SOUNDSYSTEM. | |
|
Bara att slå till... =) Länk "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
Hehe riktigt nice zäta! I villken Tävlings serie är den officiel? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.