|
|
|
|---|---|
|
Tja! någon annan som haft problem med sin PDC efter högtryckstvätt. Verkar som det kommit in fukt i sensorerna för nu tjuter den konstant när man lägger i backen. Vad göra? | |
|
Kanske hjälper det att demontera den/de som inte fungerar och försöka trycka i lite fuktutdrivande el-spray... Annars är det ny som gäller :-( Finns att köpa på t.ex. eBay till rätt vettiga priser. Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Man skall aldrig gå på med Högtryck på PDC:n , står i alla böcker , det är som Patrik_n säger |
|
|
Hade tyvärr inte de böckerna i skolan...... Får väl se om de "torkar upp" efter ett tag. Tack för tips om eBay. |
|
|
Man behöver inte använda högtryck för att sensorerna ska få spel, det räcker med att köra i kraftigt regn eller tvätta bilen med slang. De torkar av sig själva. Min bil: Länk |
|
| De verkar ha vaknat till liv igen efter lite värme och sol. Hade väl tur den här gången..... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.

