|
|
|
|---|---|
|
Hur får ma bort denna?? Varifrån kommer den?? Den finns nu idag och inte imorse?? Ingen tvätt el regn som kan ha skapat dedn???? Hur fixa detta en gång för alla?? Det finns inte på den högra lampan??? MVH Bosse kör försiktigt... | |
| Kolla "limmningen" på glaset. Kan finnas en liten läcka. | |
|
Hur kollar jag det?? Förstör jag inte den limning som är tät då?? För jag kan väl inte ta bort glaset och titta på ett ställe där det inte finns ngt lim? Om du förstår hur jag försöker tänka..Hur mycket måste man skruva bort?? Eller ser man det framifrån?? Om jag nu upptäcker ett ställe som det inte finns lim på? Hur gör jag för att täta det då? MVH Bosse kör försiktigt... |
|
|
Ja detta verkar ju vara ett generalfel på iallafall e46 så vi är säkert flera st. somm vill veta hur man åtgärdar detta. Själv har jag små kalkfläckar efter vattendroppar, och det gillas inte. Hur var det här då. |
|
|
Jag har kollat upp mitt glas lite nogrannare igår och upptäckte några sprickor längst ner i hö hörnet samt längst upp i vä hörnet. Nytt glas beställt, kommer i morgon. Kostnad 750:- med packning hos M-Bilar V-ås. Återkommer efter jag har bytt glas. MVH Bosse kör försiktigt... |
|
|
Låter bra det ,kan man alltså byta endast glaset (plasten) ? 750 kr verkar överkomligt dessutom. Hur var det här då. |
|
|
Javisst skall det gå bra. Jag har inte gjort det själv men kommer att följa dessa beskrivningarna. Länk Länk klipp och klistra in i din webbläsare samt klicka och spara bilderna. Lycka Till MVH Bosse. Kör försiktigt... |
|
|
Man tackar, trodde faktiskt att man skulle behöva byta hela lykthuset. Hur var det här då. |
|
| Låter intressant detta. Har samma fel på min bil. Berätta gärna hur resultatet blev. Lite bilder är aldrig fel :). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.