|
|
|
|---|---|
|
Var ute och skräp surfade lite nyss och snubblade på en uppsättning AEZ Bima 20"are till schysst pris. Och min sjuka hjärna började genast arbeta runt rödmarkeringen.....funkar det? nån som provat...bredda skärmar lär man väl göra? hur smala däck finns det i 20....dom smalaste jag hittade var 275/30/20 tveksamt om man får in det på en 3:a :o) Söker anställning som BMW försäljare. auspuff2@spray.se | |
| Är det inte lite väl med 20 tummare på en 3a? Du kommer väl att behöva njurbälte om du skall åka med den. Men den skulle säkerligen dra ögonen till sig:-) Det måste väl gå att få dit dom på nå sätt, men sen om det blir snyggt och lämpligt är ju en annan femma... | |
|
Jag har 19" Aez Bimo med 235/35 och det funkar alldeles utmärkt trots ordentlig sänkning och utan några som helst modifikationer av skärmar el dyl. Men jag är nog lite tveksam till 20"...fast med våld, vilja och vaselin går det mesta :) Länk |
|
|
Jag har lagt dom planerna på hyllan...blir lite väl vulgo. Fast jag hade Bimo 19"are på g och dom smälte in jäkligt bra. Söker anställning som BMW försäljare. auspuff2@spray.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.